Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

"Απαραδεκτη η κατασταση με τη NEL LINES"


"Είμαι φοιτητής άπο Μυτιλήνη και σπουδάζω στις Σέρρες,στις 23 του μηνα(δηλαδη μεθαυριο) γραφω το τελευταιο μου μαθημα και εδω και μια εβδομαδα ειχα παρει εισιτήρια για να αναχωρησω την ιδια ημερα στις 8 το βραδυ απο το λιμανι της Καβαλας για Μυτιληνη.Ολα καλα μεχρι εδω, σημερα το πρωι δεχομαι κληση ...
απο ενα φιλο που ηθελε να ταξιδεψει με το ιδιο δρομολογιο και μου λεει οτι ΔΕΝ υπαρχει το δρομολογιο!!!Τον στελνω λοιπον στο ταξιδιωτικό γραφειο που ειχα βγαλει τα δικα μου εισιτήρια οπου και εκει του επιβεβαιώνουν οτι ΔΕΝ υπαρχει το δρομολογιο λογω βλαβης του πλοιου!!Η ερωτηση μου λοιπον ειναι η εξης : εμεις ως επιβατες δεν επρεπε να ενημερωθούμε για αυτο το περιστατικο?Επρεπε να γεμισω δηλαδη το αμαξι μου πραγματα,να παω Καβαλα και μετα να βρεθω προ εκπληξεως? Για ποιο λογω σας δινουμε κυριοι τους αριθμους των τηλεφωνων μας εφοσον δεν υπαρχει ΚΑΜΙΑ ειδοποίηση?Εκτως και αν περιμενατε να μας ειδοποιήσετε μια μερα πριν και να "ψαχνωμαστε" για νεα δρομολογια και εισιτηρια... "

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




Share on Facebook